Direct door naar content
Jaaroverzicht Sportstimulering Berg en Dal 2022 afbeelding nieuwsbericht

Jaaroverzicht Sportstimulering Berg en Dal 2022

07 april 2023

Sportstimulering Berg en Dal bestaat uit zeven vaste lokale organisaties, waaronder Uniek Sporten. In samenwerking met diverse partners uit de sport, zorg, welzijn, onderwijs en kinderopvang, stimuleren wij inwoners uit Berg en Dal tot een actieve en gezonde leefstijl. Dit doen wij aan de hand van de thema’s, ambities en doelstellingen uit het Berg en Dalse Sportakkoord.

Met trotst presenteren wij u via deze link het jaaroverzicht Sportstimulering Berg en Dal 2022. Benieuwd naar welke activiteiten wij hebben uitgevoerd en welke resultaten wij hiermee hebben bereikt? Neem dan nu een kijkje in ons jaaroverzicht.

Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën naar aanleiding van ons jaaroverzicht, neemt dan gerust contact op via: info@sportstimuleringbergendal.nl

Vind jouw sport

Van atletiek tot zwemmen: met onze Sportzoeker vind je gemakkelijk jouw favoriete sport of activiteit. Met meer dan 4250 sportclubs is er altijd een sport die bij je past.

Sport zoeken

Terug naar nieuwsoverzicht